Extrema sätt att få god hälsa
Här möter vi personer som valt extrema sätt att få god hälsa. Steve har i 30 års tid injicerat ormgift i kroppen för att hålla sig ung. Amerikanskan Maria försörjer sig som splosher – en fetisch som går ut på att man kletar ner sig själv och andra.