En ny dimension i livet
Vi möter tre personer som söker en ny dimension i livet. Janec vill göra sig fri från sitt extrema samlande på uniformer och prylar. Carolina vill skänka nytt liv åt döda djur genom att stoppa upp dem. Anna och Jonas åker till en sexolog i Köpenhamn.