Med hud av latex
Eskil, 37, gör svåra och farliga balanstrick på hisnande platser. Bonnie, 45, bor i Stockholm och kallar sig för voodoohäxa och utför ritualer och voodoomagi. Pensionären Henk har ett alter ego, en ung kvinna med hud av latex som heter Kim Netto.