Vi dominerar våra män
Luna, 35, är domina, exotisk dansös och modell. Hon njuter av att förnedra och tortera klienterna. Karolina, 42, tyckte att folk som klädde ut sig till hästar var larviga - innan hon provat själv. Anna är domina och driver kvinnlig fightclub i Berlin.