Jag ser det ni inte ser
Vi möter personer som är övertygade om att de har kontakt med världar och verkligheter som vi andra är helt ovetande om. Inbillning eller galenskap? Här ska de bevisa sina krafter. Per-Uno opererar bort implantat ditsatta av utomjordningar.