Allergisk mot samhället
Allergisk mot samhället. Sveriges mest elöverkänsliga kvinna heter Karin och bor med sin man långt ute i skogen i norra Dalarna. Erik bor i en folieinklädd husvagn på Gotland. Han är inte bara elöverkänslig utan klarar inte heller något som helst ljus.