Naken som hobby
Svenska nudister som tycker det är naturligt att leva nakna. Ett par i Trångsviken i Jämtland sticker ut i byn eftersom de går nakna. En kvinna gick i nakenterapi som ändrade hennes liv totalt. I Skåne finns Nordens första nakenhotell.