Not in Scotland Anymore
Livet i Paris är inte så enkelt, då Jamie kämpar för att övervinna trauman ur sitt förflutna. Ett lyckosamt möte med jakobiternas ledare, prins Charles, erbjuder möjligheter, medan hertigen av Sandringhams närvaro försvårar situationen.