Drömhus i Limhamn
Malcus köpte sitt drömhus i Limhamn. Han mötte Jennie och de fick barn. Men både relationen och renoveringen tog slut. Idag är Malcus ensam ägare till huset där sonen Otto inte kan bo på grund av allergi. Huset är idag i stort behov av renovering.