Jorge, 54, och Malin, 32, bor med sina sex barn i Oskarshamn. År 2005 köpte Jorge och ett hus utan Malins vetskap. Jorge påbörjade en utbyggnad på huset som var i dåligt skick. Barnen har inga sovrum och hela huset är en farlig byggarbetsplats.