Fanny och Marcus
Fanny och Marcus bor med barnen i ett 1800-talshus utanför Falkenberg. Huset var i stort behov av renovering. Renoveringsbudgeten växte men nu är pengar och ork slut. Taket är fallfärdigt, och tomten full med glas och sten där barnen inte kan leka.