The Enclave
Efter att Nicky hittat ett föremål som Russell Tan vill åt tar hon hjälp av hela sin familj att infiltrera Enclave – en hemlig församling för världseliten. Senare handskas hon med konsekvenserna av hemligheten hon hade för Mia.