Reunion
Efter att Nicky och Henry fått en ny ledtråd om var Mia befinner sig skyndar de sig för att leta upp henne innan Russel Tans styrkor gör det. Mei-Li sätts på prov när en ny restaurang öppnar i närheten, och Althea har det fortsätt kämpigt med jobbet.