The Alchemist
Medan Nicky undersöker hemligheterna bakom en mystisk sten som Juliet vill åt gör Henry en chockerande upptäckt om sin far. Althea förbereder sig för investerarmöten för sin app och Dennis får ett ultimatum från sin pappa.