Bloodline
Nicky blir alltmer desperat att hitta Mia när hon får veta att Mia är i upplösningstillstånd och att Xiaos profetia kan komma att besannas. Under tiden gör Zhilan en överraskande upptäckt angående Russell Tans plan.