Zombiekungen
Grundy rymmer från sitt Louisiana-fängelse och har för aviskt att använda en magisk kristall, vilken kan få honom att väcka de döda från sina gravar. Bara Batman och Träsksak står i vägen för hans växande zombie-armé.