Mxys hopblandning
När Justice League försöker skydda FN mot Grodds gorillaarmé, dyker herr Mxyptlk upp från den femte dimensionen och tycker det skulle vara jättekul att stoppa superhjältarnas huvuden i en annan hjältes kropp.