Försäljningen
Gumball och Darwin gör allt i sin makt för att hindra Mr Robinsson från att sälja sitt hus. Gumball och Darwin blir förkrossade när dom får reda på att Mr Robinsson - deras favoritperson i hela världen - ska sälja sitt hus och lämna stan.