Gänget
Gumball och Darwin försöker att gå med i det hårdaste gänget i stan. När Gumball och Darwin bestämmer sig för att det är dags att gå med i ett gäng, kommer dom överens om att det coolaste gänget i Elmore är pensionärerna.