Ärkefienden
Gumball och Darwin möter sin ärkefiende, eller åtminstone någon som försöker var det. Gumball och Darwin upptäcker att Rob, som svor att förstöra deras liv, har försökt med detta ett tag, men hans fällor funkar inte.