Kramen
En oförberedd kram med en främling på skolan försätter Gumball i en stegrande pinsam social situation. När Darwin pikar Gumball om hur förutsägbar han är bestämmer sig Gumball för att bevisa att han fortfarande kan överraska sin bror.