Jonna överraskar sin mamma
Jonna vill skämma bort sin mamma med en överraskning, så Jocke och Danjal tar med sig Lunabelle till ett lekland, men Danjal är mest intresserad av maten. Gänget köper julklappar som de skänker till behövande.