Storbråk mitt i nanny-intervjun
Jocke och Danjal börjar rensa bland alla barnprylar, och när Jonna upptäcker vilka saker killarna tänkt rensa får hon ett rejält utbrott, mitt framför nannyn som är på arbetsintervju.