Skoterkaos i fjällen
Jocke har gig i Sälen och har tagit med Danjal och kompisarna Jerre och Christian. Danjal har fyllt schemat med skoterkörning och annat skoj, men att vara på fjället visar sig både svårare och läskigare än de trott.