Den Nya Besten Från Öster
Wilhelmina blir avundsjuk på Dorothy för att hon har Toto som husdjur. När hon får höra talas om Oz husdjurshow, bestämmer hon sig för att skapa riktigt farlig best som kan vinna hela showen!