Nord Möter Väst
Hotet från den Elaka Häxan växer och växer, så Dorothy, Glinda, och gänget besöker Tattypoo, den pensionerade Goda Häxan frå Norr för att be henne hjälpa dem i striden mot den Elaka Häxan från Väst och hennes silverskor.