Striden om Silverkorna Del 1
När den Elaka Häxan får mer och mer makt, tycker Dorothy att nu får det vara nog och hon beslutar att hitta ett sätt att stoppa silverskorna på. Hon och hennes vänner återvänder till Silverfortet för att hitta ledtrådar om Silverskornas kraft.