Attrahera mera
Det är alla hjärtans dag och Dorothy vill lära alla ozianer om allt denna högtid innebär. Ozma ger sin nya bästa vän för alltid den perfekta allahjärtansdagspresenten för en ny bästa vän för alltid, en kärleksmagnet.