Nyckfull magi
Wilhelmina hittar en humörsring som hon använder för att kontrollera Dorothys humör och göra henne ond. Wilhelmina kan kanske lycka ta rubinskorna om inte Dorothy kan stå emot ringens kraft och bete sig bättre än vad hennes känslor säger.