Tik Tok och Plåtmannen
Dorothy och hennes vänner hittar den mekaniske mannen Tik Tok liggandes trasig vid vägkanten. De måste hjälpas åt att reparera honom. Tik Tok blir direkt förtjust i Plåtmannen eftersom han tror att han är en stor hjälte.