Prinsen och tårarnas triumf
I ett försök att imponera på tjuvarinnan Jezabel ger sig prins Ivandoe iväg för att hitta den gäckande Centicore, för hans magiska tårar sägs kunna bota olika sorters åkommor. Men hur får man en gigantisk bergsget gjord av sten att börja gråta?