Prinsen och den trudeluttande bocken
När prins Ivandoe tappert befriar barden Brian och räddar hans liv, måste han även dras med Brian tills han har räddat Ivandoes liv. Det hade kunnat gå, men Brian envisas med att sjunga osmickrande saker om Ivandoes utseende och skicklighet.