The Deaf Sage of Pompeii
När en osannolik källa anförtror sig åt Decourcy kläcker Massachusettspolisen en plan som utlovar gripanden utan FBI:s hjälp. Men att hålla sig ur vägen är inte direkt Jackies starka sida.