Mayor Curley And the Last Hurrah
Jackie firar ännu ett ögonblick i rampljuset, men ett obekant styng av skuldkänslor får honom att begrunda sitt eftermäle. Decourcy funderar på hur man bäst kan skipa rättvisa för de mördade vakterna.