It's Hard to Be a Saint in the City
Decourcy kommer ett steg närmare att knyta de stulna vapnen till Revere-rånet när en insider går med på att prata. Jenny kan inte längre ignorera Jackies obetänksamheter när de dyker upp utanför hennes dörr.