High on The Looming Gallows Tree
Jackie firar en seger framför kamerorna, men bakom stängda dörrar når han en ny botten. Ett glänsande ögonblick från Decourcy utlovar en potentiell framtid inom politiken, men all stolthet Siobhan känner för sin man går förlorad efter ett oväntat svek.