Rainn Wilson Surprises His Nanny
Skådespelaren Rainn Wilson överraskar sonens barnflicka Leslie med en renovering. Tillsammans med Drew och Jonathan Scott förvandlar han familjens kök, uteplats och bygger en lekstuga.