Zooey Deschanel's Stunner for Her BFF
Skådespelaren Zooey Deschanel planerar att ge barndomskompisen Sarah en livsomvälvande renovering. Tillsammans med bröderna Drew och Jonathan Scott förvandlar hon Sarahs hus till ett hem med plats för den växande familjen.