Allison Janney Gifts a Showstopper
Skådespelaren Allison Janney överraskar sin vän och assistent Ilana med en renovering. Tillsammans med bröderna Drew och Jonathan Scott förvandlar hon familjens pyttekök till en plats för stora middagar.