Justin Hartley's Backyard Bombshell
Skådespelaren Justin Hartley tar med sig tvillingarna Drew och Jonathan Scott hem till bästa vännen Mat för att förvandla hans bakgård till en oas åt Mat och hans familj. Det blir en helrenovering med pool, utomhuskök och en green.