Frustrerade vilddjur
Cassie, Elin och Oliver välkomnar det nya exet – som visar sig vara någon som båda tjejerna har varit ihop med. På samma sätt som båda har varit med Oliver – och Oliver är inte road. Alex och Paow drar på dejt, och Sara får möjlighet att spionera på dem.