Klappar och stök när exen firar X-mas
Flera av tittarnas favoritsåpastjärnor under ett tak – och det lyfter. När de åtta partysugna singlarna en efter en anländer till lyxvillan på Ibiza visar de sig vara välbekanta ansikten för den hängivna realitypubliken. Och de är redo att skapa kaos.