Plötsliga avsked när två skickas hem
Killarna åker på grabbdejt på stranden, där den sköna stämningen dämpas när Kristoffer får veta att hans semester är över. Adde vill ha tillbaka sitt ex, Alex vill vara alla till lags, och en av tjejerna skickas plötsligt hem.