Veteranerna anländer
Gänget anländer. Men för Jasse och Adrian, som gått igenom ett smärtsamt uppbrott, är det blandade känslor. Alla inspekterar det lyxiga huset och stämningen är på topp – tills Jasse och Adrian behöver reda ut ett och ett annat. Ett ex dyker upp.