Bödas sandslottsmästare
Hälsovågen sveper även över semesterparadiset Böda camping. Löpning, gymping, dans eller varför inte sandslottsbygge? De gamla militärkompisarna vill tävla i allt och det blir både golf, tennis och löpning. Dessutom ska Bödas sandslottsmästare utses.