Kärleken flödar på Böda
Kärleken flödar på Böda. Kärleksparet Caroline och Magnus firar ettårig förlovningsdag och Caroline överraskar Magnus med ett kärleksframträdande. Uppsalas finest är ett gäng som ska partaja och leta brudar. Aidin & Maria får dansa med Tony Irving.