Industrisemestern startar
Nu startar industrisemestern och högsäsongen. Många är ovana campare. Familjen Östlund försöker få upp förtältet och campingovana Aidin & Maria har problem med det mesta. Sjömannen Thomas har bytt hav mot husbil, men det är ju inte riktigt samma sak.