Livet på camping
Livet på camping är styrt av oskrivna regler som kan vara förvirrande för nybörjare. Vi reder ut vad som gäller med hjälp av avståndspolisen Gurra, Stödbensöls-Steffe och Bertil och Leif. Brandbils-Markus däremot gör saker på sitt eget sätt.