Kicki och Leif tar farväl för i år
Hemresedagen. Eva från Skärblacka är gråtfärdig inför hemresan. I slummen är det sista grillen med Böda Beer Bodys och på Paradgatan tar man farväl av Kicki och Leif. Ett rockabillygäng från Munkedal campar för första gången.