På 5th avenue står förtälten i rader
Vi återser de småländska raggarna från Möre Cruisers som ska tälta i Böda. Helt ovana campare är det unga gänget från Lund som har svårt att ens greppa det faktum att Öland är en ö. På fina gatan, 5th avenue, står förtälten i snörräta rader.